امکانات

Strict Standards: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/components/com_phocagallery/router.php on line 38 Strict Standards: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/includes/application.php on line 536 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/components/com_phocagallery/router.php on line 38

نمایشگاه پلاک آلومینیوم

نمایشگاه مارک آلومینیوم

نمایشگاه پلاک استیل

نمایشگاه مارک استیل

تماس با مجتمع چاپ فلزات سمیه

 

اتیکت

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 616
label.jpg
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 616

تاثیر برند سازی و ساختار مارک بر وفاداری مشتری

امروزه صنعت گران و تولیدکنندگان محصولات در دنیایی سرشار از رقابت و فراوانی محصولات مشغول به رقابت و بازاریابی برای کسب درصدی بیشتر از سهم بازار هستند و با استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی سعی میکنند به این هدف نزدیک شوند.
از اوایل سال 2000 میلادی صاحبان نظریه های اقتصادی و فعالان بازار توصیه ای برای تولید کنندگان محصولات داشتند و آن توصیه هزینه 70 درصدی برای تبلیغات بود (تبلیغ بیشتر برابر با فروش بیشتر است) و اما این نظریه در سال 2010 میلادی بعد از گذشت 10 سال امتحان خود را پس داد و متفکران حوزه بازار متوجه شدند که مصرف کنندگان به شدت در معرض تبلیغات قرار گرفته اند و به نوعی تبلیغ گریز شده اند .
پس از تحقیقات بسیار و تحلیل یک دهه گذشته ، اصلاح در نظریه های تبلیغات و بازاریابی شروع شد و  یک نظریه جامع شکل گرفت. نظریه جدید بیان میکند بجای تبلیغ بر روی محصولات از برند سازی ومطرح کردن مارک سازنده استفاده گردد بطوری که بتوان حس وفاداری مشتری به برند و مارک مورد نظر را بدست آورد .
با استفاده از برند سازی و مایل کردن مشتری به یک مارک خاص میتوان رفتار مشتری را به سمتی سوق داد که در انتخاب خود به برند وفادار باشد و از بین محصولات متنوع نگاهی خاص و متفاوت به مارک و برندی داشته باشد که از آن تجربه خوبی کسب کرده است.

تاثیر برند و مارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهکارهایی برای افزایش وفاداری مشتریان به یک برند :
فرض کنید کسی میخواهد سلامت خود را بهبود دهد. بهبود سلامت به صورت مستقیم انجام نمی شود. بلکه بهبود رژیم غذایی، بهبود کیفیت خواب، بهبود کیفیت ارتباطات و … در کنار هم میتوانند به بهبود سلامت منتهی شوند. وقتی از افزایش وفاداری به برند هم صحبت میکنیم، ماجرا به همین شکل است. نمیتوان به صورت مستقیم در مورد افزایش وفاداری به برند صحبت کرد. بلکه باید عوامل دیگری را جستجو کنیم که بر وفاداری به برند تاثیر میگذارند. در اینجا به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم.


درگیری با محصول و میزان استفاده از آن (Product Involvement):
تحقیقات متعدد نشان داده اند که میزان درگیر بودن با یک محصول، میتواند یکی از عواملی باشد که وفاداری به آن محصول را افزایش دهد. اگر شما یک آژانس مسافرتی دارید و بلیط های شرکتهای مختلف را تامین میکنید، شرکتی که دفعات بیشتری به شما سر میزند و تعداد بلیط های بیشتری میخرد، احتمالاً در خرید بلیط، به آژانس شما وفادارتر خواهد بود.
اگر شما یک وبسایت دارید و علاقمند هستید که مخاطبان شما به شما وفادار باشند، احتمالاً اگر مدت زمان حضور آنها در وب سایت شما افزایش یابد، میتوانید امیدوار باشید که وفاداری آنها هم به شما افزایش خواهد یافت. اگر علاقمند به افزایش درگیری یا Involvement هستید، مطلبی که متمم در درس گیمیفیکیشن تحت عنوان Engagement  و استعاره نامزدی مطرح کرده است میتواند برای شما مفید باشد.


برداشت مشتری از ارزش محصول شما (Perceived Value):
اگر بخواهیم خیلی ساده به این عامل نگاه کنیم، یک سوال مشخص وجود دارد. مشتری شما آنچه را از دست داده است در مقایسه آنچه به دست آورده است چگونه ارزیابی میکند؟ اگر مشتری احساس کند در خرید یا تامین محصول شما، در مقایسه با آنچه از دست می دهد، دستاوردهای بیشتری داشته است، محصول شما را ارزشمند خواهد دانست. طبیعی است که هر چه این اختلاف بیشتر باشد، برداشت مشتری این است که محصول شما ارزش بیشتری به همراه داشته است.
برداشت مشتری از ارزش محصول را میتوان به ارزش عملکردی، ارزش احساسی، ارزش از لحاظ قیمت و ارزش از لحاظ بیان خود تقسیم کرد. این موارد در درس قبلی تحت عنوان ارزش پیشنهادی برند، مورد بررسی قرار گرفتند.
میزان اعتماد به برند (Brand Trust) عامل دیگری است که میتواند بر وفاداری مشتری به برند، تاثیرگذار باشد.
البته با وجودی که به کار بردن اصطلاح اعتماد به برند خیلی ساده است، تعریف دقیق و توضیح اینکه «اساساً اعتماد به برند چیست» چندان ساده نیست! اما یکی از ساده ترین تعریفها که در منابع متعدد هم مورد استناد قرار گرفته، این است که: مشتری تا چه حد باور دارد که برند، به حرفها و ارزش های پیشنهادی ادعا شده اش، عمل خواهد کرد؟


رضایت مشتری (Customer Satisfaction)
عامل بعدی است که میتواند به شدت بر روی وفاداری مشتری به برند تاثیرگذار باشد. اعتماد به برند و رضایت مشتری، مفاهیمی شبیه هم هستند با این تفاوت که یکی به قبل از تصمیم خرید و دیگری به بعد از تصمیم خرید مربوط می شود.
اگر وقتی از شما می پرسند که آیا از خودروی تولیدی شرکت … که خریداری کرده اید و در حال استفاده هستید رضایت دارید یا خیر، شما به وعده های قبلی خودروساز و وضعیت امروز خودروی خود فکر میکنید و بر این اساس در مورد میزان رضایت خود نظر میدهید.
اما وقتی از شما می پرسند که آیا به خودروی تولیدی شرکت … که هنوز نخریده اید، اعتماد دارید یا خیر، سوال این است که شما وقتی وعده های خودروساز را میشنوید تا چه حد مطمئن هستید که اگر آن خودرو را بخرید، وعده هایش محقق خواهد شد؟

وفاداری مشتری به برند و مارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


شاید اکنون برای شما بهتر مشخص باشد که چرا برند و برندسازی به جای بحث هایی مانند هویت بصری برند و آگاهی از برند و نقش تبلیغات در برندسازی و شعار برند و پیام برند و شخصیت برند و … از بحثهایی مانند ارزش پیشنهادی برند و وفاداری به برند آغاز شد. اگر نتوانیم با طراحی درست محصول و فرایندها و کسب و کار، وفاداری مشتری به برند را افزایش دهیم، برندسازی به شیوه ی رایج آن، صرفاً راهکاری موقت و کوتاه مدت برای افزایش فروش خواهد بود و نه چیزی بیشتر.

مقاله ای درمورد تاثیر برند سازی و ساختار مارک بر روی وفاداری مشتریان از مجتمع چاپ فلزات سمیه

add02.jpg
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 616

مطلب پیشنهادی

پلاک و مارک بخاری

پلاک فلزی بخارینصب مارک شرکت سازنده بخاری و استفاده از پلاک فلزی برای نوشتن توضیخات درمورد نحوه استفاده از بخاری جزو موارد مورد استفاده تولید کنندگان بخاری از پلاک و مارک فلزی می باشد.
استفاده از رنگ بندی و طراحی زیبا در ساخت مارک و پلاک فلزی برای نصب بر روی بخاری ، زیبایی و جذابیت بیشتری را برای محصول به همراه داشته و مجتمع چاپ فلزات سمیه همواره سعی بر این مهم دارد تا بتواند محصولی با کیفیت و با دوام را به مشتریان عرضه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید پلاک فلزی بخاری در مجتمع چاپ فلزات سمیه

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 616
پلاک شماره اموال

با توجه به اینکه برچسب های کاغذی و پلاستیکی مرسوم جهت شماره گزاری تجهیزات و دارایی شرکت ها در طول زمان مخدوش و از بین می روند ، بهترین پیشنهاد استفاده از پلاک های فلزی جهت شماره گزاری می باشد که به راحتی بر روی بدنه تجهیزات قابل چسباندن و یا پرچ کردن می باشد.

ساخت پلاک شماره اموال جهت اداره ها و سازمان ها

پلاک شماره اموالتولید پلاک اموال با استفاده از فلزات آلومینیوم و استیل میسر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پلاک شماره اموال - مجتمع چاپ فلزات سمیه

 

پلاک شماره اموال

 

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/somayeco/domains/somayeco.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 616

مارک و پلاک آنودایز آلومینیومی

آلومینیوم آنودایزتولید مارک و پلاک بر روی ورق های آلومینیومی آنودایز شده امکان چسبندگی بیشتر رنگ بر روی ورق را فراهم می کند و همینطور قدرت و استحکام ورق بسیار بیشتر می گردد.
فرآیند چاپ بر روی ورق های آلومینیوم آنودایز امکانی است که در مجتمع چاپ فلزات سمیه وجود دارد و مشتریانی که در صنایع خود نیاز به اینگونه پلاک و مارک ها دارند می توانند اقدام به سفارش تولید بر روی ورق آلومینیوم آنودایز را درخواست نمایند.

 

 

 

مارک و پلاک آنودایز آلومینیومی - مجتمع چاپ فلزات سمیه

label.jpg

مارک پلاک آلومینیوم استیل چاپ فلزات سمیه

آخرین اخبار

تمامی حقوق وب سایت برای مجتمع چاپ فلزات سمیه محفوظ است