somaye-mark.jpg

اثرات روانی رنگ های اصلی و مفهوم آنها

آبی:
نشان از آرامش و خشنودی دارد. یکپارچگی و احساس تعلق و در برخی موارد امنیت و ثبات. از نظر سمبلیک یا نمادین آبی نشانه آسمان، آب، و دریا است. خلق و خوی آرام و طبیعت زنانه و روشنی و درخشش دنیای باستان را نیز در خود دارد.اثر روانی آن سرماست. ادراک حسی آن طعم شیرین است. محتوای عاطفی ان ملایمت و اندام آن پوست است. مناسب ترین رنگ برای بیان معنای فلسفه، تفکر و تعقل است.
قرمز:
رنگ انرژی است. نبض را تند می کند، فشار خون را بالاتر می برد. معنای آرزو می دهد و بیانگر میل و اشتیاق، هوس و هیجان است. از دیگر سو نماینده آرزوی شدید برای زندگی و تجربه گرایی است. از نظر سمبلیک قرمز نماد خون و آتش است و طبیعت مردانه را به یاد می آورد. اثر روانی آن گرماست. ادراک حسی آن به صورت میل و اشتها و طعم تند بروز می کند و اندام آن ماهیچه های سخت و اندام های تناسلی است. قرمز یک رنگ مادی است و مناسب برای بیان مفاهیم خطر، اراده و جنگ.
زرد:
رنگ تلقین است و می تواند دیگران را تشویق به انجام کاری کند؛ در حالی که قرمز رنگی محرک اما بدون تلقین است. زرد مانند قرمز نبض را تند می کند اما با اثر کمتر. زرد بیانگر روشنی، درخشش، شادمانی، حساسیت، توسعه طلبی بلا مانع، تکسین خطر و تنفر یا امید است (اگر زرد در پس زمینه سیاه باشد تنفر و اگر در کنار سبز استفاده شود امید را نشان می دهد). از نظر سمبلیک نماد خورشید و گرمای دلپذیر. اثر روانی آن گرمای ملایم است. ادراک حسی آن زنده دلی و اندام آن سیستم های عصبی و بینایی است. طعم زرد بیشتر گس است اما با ترکیب رنگ های روشن شیرین و با رنگ های تیره تلخ می شود.  زرد یک رنگ ماورایی و مناسب برای بیان مفاهیم؛ توجه و دقت و شادی است.
رنگ های مکمل نیز بیشتر ترکیبی از موارد رنگ های اصلی هستند اما می توان آنها را نیز همانند موارد فوق دسته بندی کرد. اما در این میان تنها رنگ سبز که رنگ نشاط و جوانی و سمبل محیط زیست است مناسب برای فعالیت سازمان های فرهنگی است. رنگ های سیاه و سفید یا خنثی هم بیشتر مفهوم بخش سایر رنگ ها هستند خواه با ترکیب و یا همنشینی.

add03.jpg

مطلب پیشنهادی

تولید مارک پوشاک و لباس

مارک پوشاک و لباسامروزه برندینگ در صنعت پوشاک یک امر مهم و غیر قابل چشم پوشی است. تولید گنندگان و واردگنندگان پوشاک می توانند با استفاده از نصب مارک های فلزی بر روی محصولات هم به زیبایی محصول بیفزایند و هم اینکه مارک و نشان خود را در ذهن خریدار به خوبی جلوه دهند.
یکی از ویژگی های مهم در مارک های فلزی تولید شده برای پوشاک این است که فلزات دارای لبه تیز نباشند تا صدمه ای به پوشاک نرسد. مجتمع چاپ فلزات سمیه با استفاده از تکنیک قالب برش در تولید مارک ها این امکان را فراهم کرده است تا محصولی بدون لبه های تیز تولید نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید مارک پوشاک و لباس - مجتمع چاپ فلزات سمیه

پلاک فلزی صنایع خودرو و ریلی

پلاک خودرو و صنایع ریلیساخت انواع پلاک مشخصات برای خودرو و واگن های ریلی با فلز استیل و آلومینیوم شامل مشخصات بدنه ، اتاق ، شاسی و تجهیزات مربوطه ، شماره موتور و شماره سریال ، سال ساخت و ... .
جهت بازدید از پلاک های ساخته شده در مجتمع چاپ فلزات سمیه می توانید از منوی بالای سایت به قسمت نمونه کارها وارد شوید.
دوام و ماندگاری بالا بر روی تجهیزات با چاپ و حک اطلاعات بر روی فلز همیشگی میگردد و درصد احتمال از بین رفتن شماره ها بسیار کم می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پلاک فلزی صنایع خودرو و ریلی - مجتمع چاپ فلزات سمیه

 

تولید مارک فلزی برای انواع کیف و ساک و چمدان

مارک کیف و چمداناستفاده از مارک فلزی بر روی کیف و چمدان ها باعث شناخته شدن برند تجاری و همچنین زیبایی بیشتر محصول میگردد. استفاده از طرح ها و رنگ بندی های زیبا بر روی کیف و ساک و چمدان باعث می شود تا به محصول تولید شده نشان و اعتباری بیشتری داده شود.
مجتمع چاپ فلزات سمیه با بهره گیری از تکنولوژی های ساخت پیشرفته این امکان را برای تولید کنندگان فراهم نموده است تا بتوانند طرح های زیبایی را برای مارک محصولات خود تولید نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید مارک فلزی برای انواع کیف و ساک و چمدان - مجتمع چاپ فلزات سمیه

aluminum-sign.jpg

مارک پلاک آلومینیوم استیل چاپ فلزات سمیه

آخرین اخبار

تمامی حقوق وب سایت برای مجتمع چاپ فلزات سمیه محفوظ است